Blogger Templates

Search This Blog

Pages

Sunday, February 6, 2011

Paris Hilton Kini Seorang Islam ?

JEDDAH - Arab Saudi - Paris Hilton telah memeluk Islam, jurucakapnya, Ian Brinkham, mendedahkan kepada CBS.

"Beliau telah berfikir tentang idea untuk memeluk Islam untuk beberapa waktu sekarang dan ketika dbeliau ditahan di Pusat Tahanan Century Regional pada tahun 2007, dia juga bertemu beberapa orang muallaf" kata Brinkham.

Dengan memeluk Islam, Paris Hilton telah memutuskan untuk mengelakkan kehidupan lamanya sebagai selebriti yang banyak bersosial

Beliau dipetik, berkata: "Saya telah menemui kedamaian abadi dalam hidup saya Sebelumnya, saya dulu dikenali sebagai kupu-kupu malam. Tetapi Alhamdulillah saya telah menemui ketenangan dalam hidup saya


Jihad Di Hollywood

Paris Hilton merancang untuk kembali ke Los Angeles minggu hadapan untuk memulakan sekolah Islam sendiri di Beverly Hills.

"Lupakan Scientology atau Kaballah. Saya tidak akan mengenakan seutas tali merah di pergelangan tangan saya atau berjalan-jalan seperti robot bercakap dengan Xenu. Islam adalah agama masa kini. dan saya akan menyebarkan firman Quran untuk semua orang, "kata beliau bersemangat.

Paris Hilton juga merancang untuk menukar namanya menjadi 'Tahirah' yang bererti 'murni, suci' dalam bahasa Arab. sekolah Islam-nya akan dibuka pada bulan Julai dan ditujukan khas untuk selebriti Hollywood mencari ketenangan spiritual

http://www.dailysquib.co.uk/



No comments:

Post a Comment